ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ

Από σήμερα το blog μας αλλάζει τίτλο. Πρέπει να δραστηριοποιηθούμε στην διάσωση του όμορφου πλανήτη μας. Το blog θα φιλοξενεί ότι έχει σχέση με αυτό.

Σάββατο, Αυγούστου 26, 2006

Η αγκαλιά της φύσης


Kοίταξα έξω από το παράθυρό μου. Σε κάτι αγριόχορτα που είχαν φυτρώσει στην αυλή, μια ακρίδα ήταν αγκαλιασμένη με το κλωνάρι. Έμεινα εκστασιασμένος με τον τρόπο που αγκάλιαζε το φυτό. Ήταν από τις πιο τρυφερές σκηνές που έχω συναντήσει στη ζωή μου. Έβγαλα τη μηχανή και τη φωτογράφισα. Η ακρίδα παρέμενε αγκαλιασμένη με το φυτό μέρες ολόκληρες, αλλάζοντας στάση που και που. Τι κι αν ο άνεμος πολλές φορές κλυδώνιζε το φυτό, τι κι αν το φως από γραφείο μου τη θάμπωνε και το άνοιγμα του παραθύρου στο πλησίασμά μου την έκανε να νιώθει άβολα. Αυτή εκεί, ακλόνητη. Αν πιστεύετε ότι δεν υπάρχει έρωτας στη φύση, σας αφιερώνω αυτή τη φωτογραφία.